Coaching

Ben je op zoek naar een manier om fitter, slanker en gespierder door het leven te gaan? Ik kan je hierbij helpen.

Mijn coachingstrajecten richten zich op duurzame leefstijlverandering. Dit houdt in dat je niet alleen een voedings- en trainingsschema op maat krijgt, maar er ook wordt gekeken naar het optimaliseren van je leefstijlfactoren (stress, slaap, routine, etc.) en het ontwikkelen van een sterke mindset (gedrag en het mentale aspect). Dit allemaal om je levenskwaliteit te verhogen.

De coaching kan geheel op maat, van online begeleiding tot en met 1-op-1 trainingen. De peilers voeding, training, leefstijl en mindset staan centraal om een succesvol veranderingstraject te doorstaan.

In mijn aanpak maak ik gebruik van een wetenschappelijk onderbouwde benadering en mijn jarenlange praktijkervaring. Het is vooral gericht op educatie, zodat jij leert hoe je het beste uit jezelf kan halen!

Victor Mooren coaching
Victor Mooren Personal Trainer

Waar kan ik bij helpen?

  • Afvallen: Lichaamsvet verliezen zonder dat je kostbare spiermassa verliest.
  • Spiermassa opbouwen: Bouw spiermassa op voor mooie vormen en rondingen, om je lichaam sterker te maken (minder vatbaar worden voor pijn/blessures) en voor een hoger metabolisme.
  • Fitter worden: Leefstijlfactoren worden geoptimaliseerd om overdag meer energie en productiviteit te hebben en je gezond te voelen.
  • Revalidatie: Krijg hulp om sneller van je pijn en blessures af te komen.
  • Vitaliteit: Een gezonde geestelijke en lichamelijke gesteldheid realiseren en onderhouden.

Coaching: hoe werkt het?

  1. Inschrijven: Schrijf je in voor een gratis intake, zodat we je doelen en verwachtingen kunnen bespreken. Dit kan via de mail of a.d.h.v. een Skypegesprek.
  2. Coachingstraject bepalen: Tijdens de intake bepalen we wat voor soort coachingstraject het beste bij jou past om te werken aan je doelen.
  3. Start: Je gaat aan de slag met alle informatie en documenten die je krijgt toegestuurd. Afhankelijk van het traject verloopt het contact via Skype, de mail en/of 1 op 1.
  4. Evaluatie: Elke maand vindt er een evaluatie plaats van waar je nu staat en wat je tot nu toe hebt behaald.
Coaching

Wat kun je globaal verwachten?

  • Motivatie: Je krijgt hulp met het vormen van duurzame motivatie. Dit heb je nodig om nieuwe gewoontes te vormen en niet meer afhankelijk te zijn van wilskracht om te werken aan je doelen.
  • Routine: Je krijgt hulp met het vormen van jouw ideale dagindeling. Dit om meer uit jouw dag te kunnen halen!
  • Stress: Je krijgt hulp met stress management. Een overmaat aan stress bemoeilijkt het om progressie te behalen.
  • Slaap: Je krijgt praktische en duurzame tips om je slaapkwaliteit te verhogen. Goed slapen is het fundament van duurzame progressie.
  • Energie: Je krijgt tips die meehelpen om je energie en productiviteit te verhogen. Dit kan zowel persoonlijk als op zakelijk gebied een verrijking zijn.

 

  • Voeding: Je leert wat gezonde eetgewoontes zijn en je krijgt hulp bij het samenstellen van maaltijden die praktisch zijn, een voldaan gevoel geven en goed verzadigen. Ook leer je bijvoorbeeld hoe je kan omgaan met met sociale eetgelegenheden.
  • Bewegen: Je krijgt duurzame tips om meer te bewegen. Dit varieert van wandelen tot een intensieve inspanning zoals krachttraining.
  • Pijn: In geval van pijn gaan we op zoek naar de kern, om jouw pijnklachten of blessures te beperken. Dit kan lichamelijk zijn, maar ook te maken hebben met leefstijlfactoren en je welzijn.
  • Techniek/houding:  Je krijgt de juiste houding aangeleerd om pijn te vermijden. Zowel in het dagelijkse leven als tijdens het trainen.
  • Welzijn: Het streven is om je zowel lichamelijk, geestelijk als sociaal goed te blijven voelen. Je wilt dat je leven wordt verrijkt i.p.v. dat het wordt beheerst door voeding en training.

VRAAG EEN GRATIS INTAKE AAN