Circadiaan ritme optimalisatie

Circadiaan ritme optimalisatie voor meer energie en betere resultaten

Wist je dat door het vormen van een vast ritme, je makkelijker vet kunt verliezen, spiermassa kan opbouwen, je overdag meer energie hebt en een vast ritme positieve gevolgen heeft voor je lange termijn gezondheid?

Dit heeft allemaal te maken met je circadiaan ritme. In het onderstaande artikel leg ik uit wat een circadiaan ritme inhoudt en hoe je het kan optimaliseren.

Lees het volledige artikel op Bell Coaching

About the author

Mijn naam is Victor Mooren. Ik ben (online) personal trainer, diëtist en docent. Mijn passie voor krachttraining, voeding, gedrag en leefstijlmanagement, heeft ervoor gezorgd dat ik honderden klanten heb kunnen helpen met een succesvolle leefstijlverandering en tientallen professionals heb kunnen helpen, met het boosten van hun expertise.

Leave a Reply

Gratis updates in je mailbox?

RECENTE ARTIKELEN

vet verliezen zonder calorieen bij te houden
Vet verliezen zonder het bijhouden van calorieen
19 juli, 2018
5 tips om een snelle 5 km te hardlopen
5 tips om een snelle 5 km te hardlopen
11 juli, 2018
personal trainer worden
5 belangrijke tips voor beginnende personal trainers om een succesvolle carrière op te bouwen
1 juli, 2018

Instagram

Something is wrong.
Instagram token error.

Volg mij op facebook